woensdag 13 augustus 2008

Extra vel gezocht!

Stenen, cement en toestanden zijn dus niet de beste vrienden van mijn vel. Ok, ik geef toe dat er niet echt veel eelt op mijn handen stond van de handenarbeid die ik tot hiertoe heb geleverd, maar ik was toch al wel 't een en 't ander gewoon. Aan één hand is het vel van drie vingers al op en aan mijn pink schiet er niet veel meer van over. Aan de andere hand is het vooral de duim die het zwaar te verduren krijgt: schandalig dat ze zo'n scherpe randen aan die stenen maken, ze zouden de veiligheidscöordinator beter daar ook eens op af sturen. Enfin, ik ga hier voorlopig efkens stoppen met typen...

Bricks, cement and other stuff are not so good for my hands. Ok, i am not used to do heavy work but it is not the first time that i used my hands. on one hand the skin gets real thin on my fingers and little finger. on the other hand it is myn thumb who suffers the most due to sharp edges on the bricks. They should send a safety coordinator to that factory! Anyhow i will stop typing for now...

Daarom dus. (Thats why.)

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Jurgen
bestaan heel goede handschoenen die goed beschermen en toch heel fijntjes werken. Ze zijn bovenaan van beige stof en aan de binnenzijde hebben ze een groene of een blauwe dunne rubberachtig materiaal.

Knap werk hoor, jullie gaan goed vooruit!